»Tudod, mi az a folyamatos teljesítésű számla?
»Írtál már szerződést?
»Tudod, hány példányos a bevételi pénztárbizonylat?
»A NAV benzin átalány és a kiküldetési rendelvény mind a kisujjadban van?
»Élvezed, ha minden papír és szám szépen a helyén van?
Ha a fenti kérdések legtöbbjére igen a válasz, akkor lehet, hogy pont Téged keresünk!
A Káva Kulturális Műhely Egyesület pénzügyi adminisztrátor állást hirdet határozott idejű megbízással, 4 órára, 2019. november közepétől, 2 hónap próbaidővel (betanítással). Pénzügyi alaptudással rendelkező pályakezdők és passzív féléven lévő egyetemisták jelentkezését is várjuk!
Munkavégzés helye: 1117 Budapest Kőrösy J. u. 17., MU Színház/Káva Műhely
Feladatok :
»napi szintű pénzügyi feladatok és béradminisztráció teljes körű menedzselése,
»kapcsolattartás a gazdasági vezetővel,
»pályázatok elszámolásának adminisztrációja.
Elvárások: Pénzügyi (alap)tudás és/vagy tapasztalat // monotonitás tűrés // pontosság // csapatjátékos attitűd.
Előnyt jelent: a Káva munkája és a színházi nevelés iránti érdeklődés.
Amit kínálunk: feladat-alapú időbeosztás (napi szintű jelenlét szükséges) / részvétel a társulat életében / korrekt fizetés / jó hangulat / kényelmes szék. 🙂
Jelentkezés e-mailben a kava@kavaszinhaz.hu 2019.10.31-ig a kitöltött jelentkezési lap (kattints a linkre:Penzugyiadminisztrator_jelentkezesilap) és tanulmányokat és munkatapasztalatokat tartalmazó önéletrajz csatolásával.
A jelentkezést csak a kitöltött jelentkezési lappal és az önéletrajzzal együtt tudjuk elfogadni.
Személyes interjúk a november 11-i héten várhatók.
Sajnos csak azokat áll módunkban értesíteni a nemleges válaszról, akiket személyes beszélgetésre hívunk.
Infó: kava@kavaszinhaz.hu címen, valamint a Balassa Zsófiánál, a 0620-4655980 telefonszámon.